BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday 11 December 2011

Many Tittle i want tell

Assalamualaikum . .  hellooo and hyee every body . . huh !! dah lame aku tak tulis blogg .  BTW aku rinduu gilerr at blogg akk . . 
haha . . muaacchh. :* . . oaapsss terlebih sudahhh . . banyak aku nak cerita at blogg akuu nehh . mcm 2 ada .. haha . . 


monyet tgh frust . . 

firstlyy . . aku ne cerita korang pasal RESULIT . . ha !! ceta pasal result an korang tgok monyet at atas uh nak bunuh diri . . frust menonggeng . . haha . . mcam uh lah aku pikir pasal result . . takot gilerr wehh bila dipikirkann . .tambah2 lage nak dekat keluar result ne lage frustt aku . . tapi tak boleh cgt frust bak kata papa dzulfakar "fikri redha jea lah . kita kna pasrah kalo result x ok . .apa g penting time ko exam last year ko wat yang terbaik atas usaha ko sendiri . rilek ar . ." caya lah papa aku neh . . haha dah pandai nasihat owang , , apa pun thanks ata nasihat uh , I LOVE YOU SO MUCHH . . 

sedih an bear ne mcm aku . . 

Secondly . . aku nak luah at korang pasal ak dah ptus dengan  ZUL . . hurm . .  :( . . ne lage lah aku frustt bertambah. .sedih loh macam teddy bear atas neh . . boleh dikata an tiap 2 hari aku nages sebab pikir an hal neh . . tpi hidup ak mesti terus kan . . yang dah lpas uh bia jea lah . aku kna mula an hidup baru . be happy nichaa .  :))

my frends forever..

Lastly my story . . hehe this my bff (boyfriends forever)kwan selamanyee . . cakap pasl die neh die la penyelamat aku . . time aku ptus dgn zul die yang bage aku semangat untuk ak happy . . handsome an die neh bage ak lah . bage korang aku tak thu lah pulak . . die neh selalu puji aku . . haha . . tak thu lah napea . . die neh pemaluu . . >.< . suara die pun lembut kalah kan pompan . . die neh suka masak . . haha . cita2 die nak jadi cheff . . haha . . semalm an die nyanyi lagu untuk aku . . korang xde an .  haha. batak sekjab . . apa pun aku sayang die sgt 2 . . :* . . haha . ok lah . . storyy aku dah hbis lohh . . nanti 2 lah aku ceta lage ok . . bubyeee . . selamat malam . . :))


No comments:

Post a Comment